Blogitekstisuositus

about me!

torstai 12. tammikuuta 2017

ajoin autobaanalla!

Hallo!

Eilen tapahtui jotain hyvin jättittävää...
Aki pyysi Kristaa viemään Lotan laukun satamaan, mutta Krista oli lähdössä treeneihin Baby Mietzen kanssa, koska viikonloppuna on Babyn ihka ensimmäiset kilpailut!
Krista kysyi voinko minä viedä sen ja lupasin tottakai viedä, navigaattorin avulla uskoin selviytyväni. :D
No lähdin ajamaan, matkaa satamaan oli sellaiset 60-70 km, matkan varrella minun piti käydä tankilla. No problem! Sen olen täällä ennenkin tehnyt. Btw! täällä ei ole automaatteja! kaikkialla maksetaan aina sisälle. Tankattuani olin käynnistämässä auton, no ei käynnistynyt! siis ei sanonu yhtään mitään! Ja ei muutakuin Akille soittoa.. "Tankkasin joo, mutta auto ei käynnisty... " no Aki tiesi heti missä vika, konepelti auki. Hetkinen! Mistä? Miten?  Pitääkö mun koskea johonkin?
Heini osaa ajaa autolla, mutta muuten Heini ja autot eivät sovi samaan lauseeseen... En todellakaan ole mikään autojen ihmenainen. 
Hoidin tilanteen niinkin naisellisella tavalla että pyysin apua! ;D Mies jolta pyysin apua puhui Akin kanssa puhelimessa, Aki sai selvittää hänelle Saksaksi mikä on ongelma ja miten sen voi korjata. Sitten tyyppi vaan korjas sen! Tähän meni ehkä max 2min. Ihana mies! Kiitin häntä tuhannesti avusta! Pieni vaiva hänelle, suuri apu minulle! Pääsin jatkamaan jännittävää matkaani kohti satamaa. Satamaan päästyäni minun piti etsiä hevosauto rekkojen seasta ja voi juku siellä olikin sitten rekkoja poikineen! Hetken etsimisen jälkeen löysin hevosauton. Elefantin kokoisesta hevosen kuvasta auton kyljessä oli apua! Laukku hevosautoon ja tehtävä suoritettu! Takaisin autoon navigaattoriin määränpääksi koti. Takaisin päin matka oli huomattavasti rennompi, ei tulen palavaa kiirettä, ei mitään ongelmia. 
Täytyy sanoa, että olihan sen melkoinen koettelemus. Mutta mä selvisin! 
Vielä täytyy kehua, että kyllä Saksassa teiden kunnot on ihan eri luokkaa kuin Suomessa.

Sitten muutama kuva tältä viikolta, mitä töiden välissä on tullut napattua :)


Vauvat pääsivät ulkoilemaan! 


jee! Ponit tulkaa mukaan rallittaan!



Kritan nuoriheppa Reino 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti