Blogitekstisuositus

about me!

sunnuntai 18. joulukuuta 2016

Päivien kulkua

Heippa!

Taloksi asetuttu ja päivittäisestä rutiinista saatu kiinni. Ajattelinkin jos kertoisin työpäivistäni täällä hieman tarkemmin. 
Täällä aamutalli alkaa klo 7.00 tähän kuuluu karsinoiden puhdistus ( käsin puhdistettavia karsinoita on ainoastaan 8 kpl) oljet karsinoihin, heinien jako, lakaisu, kaurat, 
Aamupala
talliin takaisin noin klo 9.00 hevosten valmiiksi laittoa Kristalle, osa juoksutetataan ja osa ratsastetaan.
Klo 12.30 aikaan päivätalli johon kuuluu heinien jako ja lattioiden lakaisu.
Ruokatauko
Lisää hevosten liikuttamista.
klo 16.30 Iltatalli: Heinien jako, lakaisu, kaurat, valot pois.

Ja tottakai on myös päiviä kun kaikki menee täysin uusiksi, eli päiviä kun täällä käy asiakkaita ja hevoset liikkuvat paljon nopeammin. Riippuen täysin siitä montako hevosta heille näytetään.



Solariumissa saadaan nopeasti kuivaksi hikiset hevoset. 

Olen päässyt myöskin ratsastamaan täällä ja itseasiassa tosi paljon. Hevonen jolla olen mennyt on tammamamma Plingan. Se on nyt mammalomalta työn ääreen palaillut. Olen saanut mennä sillä nyt tällä viikolla melkeinpä joka päivä. Ja yhtenä päivänä pääsin jopa hyppäämään kun Frank (tallimestarimme) tuli pitämään minulle tuntia. 
Niin ja Lauantaina täällä kävi jälleen asiakkaita, joille näytettiin muutamaa hevosta. Yksi näistä hevosista oli Plingan ja koska minä olen mennyt sillä nyt useamman kerran olivat nämä täällä sitä mieltä että minä voisin ratsastaa sen asiakkaille. No voin sanoa että se oli kuumottavin ratsastuskerta ikinä! 
Kristan kommentti minulle: 
Muista hengittää ens kerralla välillä  :D 


täällä kaikilla hevosilla ei ole omia suitsia, vaan samoja suitsia voidaan käyttää usammalla hevosella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti